PDA

Pogledajte punu verziju : pumpa-dizna ili comon-rail



_id_ka_
17-05-2008, 01:44 AM
sta vi mislite

durex
17-05-2008, 12:39 PM
Ovo drugo.Prvo je vec pocelo pokazivati nedostatke.

8mls
18-05-2008, 01:01 AM
i vw je presao na common rail sada, tako da ne znam da iko razvija pd sisteme za automobile vise...

tiranosaur
07-09-2010, 04:38 PM
da ne otvaram novu temu da pitam ovde sta je bolje i sta je novija tehnologija

zanima me kod golfa 4

Verteilereinspritzpumpe

Pumpe-Düse-System



http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_IV

Toooka
07-09-2010, 05:29 PM
common rail je tehnologija na koju su svi proizvođači prešli... a u slučaju golfa 4 mislim da je bolji ovaj drugi sistem, čini mi se da ti motori imaju više okretnog momenta...

tiranosaur
07-09-2010, 09:03 PM
common rail je tehnologija na koju su svi proizvođači prešli... a u slučaju golfa 4 mislim da je bolji ovaj drugi sistem, čini mi se da ti motori imaju više okretnog momenta...

zanimam me da li zna neko razliku i u cemu se ogleda kakav je rad motora u jednog sistema a kakav kod drugog sistema ova dva gore mislim

8mls
07-09-2010, 10:10 PM
PD je malo grublji u radu, ali i manje troši...CR je profinjeniji i ide ravnomjerno, nema eksplozije snage kao PD...tako da ga je ugodnije voziti.
Servisiranje i jednog i drugog je podjednako skupo, tako da kod polovnog auta vrijedi pravilo da se traži auto u boljem stanju, a kod golfa četvorke su ili klasični tdi sa boš pumpom ili kasnije PD, nema common rail dizelaša...

tiranosaur
08-09-2010, 01:02 AM
PD je malo grublji u radu, ali i manje troši...CR je profinjeniji i ide ravnomjerno, nema eksplozije snage kao PD...tako da ga je ugodnije voziti.
Servisiranje i jednog i drugog je podjednako skupo, tako da kod polovnog auta vrijedi pravilo da se traži auto u boljem stanju, a kod golfa četvorke su ili klasični tdi sa boš pumpom ili kasnije PD, nema common rail dizelaša...


a sta je sam vep sistemom jel on spada ovde negdje

ugodnije voziti zelis da kazes da je ruzno voziti sa PD sistemom ubrizgavanja

jel trpe putnici u kabini ili sta kroz sta se ogleda

i jos nesto da te pitam

kako da znam kad kupujem koji model ima PD sistem a koji VEP posto CR nema u g 4

8mls
08-09-2010, 07:30 PM
stariji modeli do 2001 godine su 90 i 110 ks sa tim starijim sistemom
od 2001 nadalje 101 ks, 131 ks, 150ks sa PD sistemom

Ma nije neugodno uopšte, samo se osjeti tzv. turbo rupa. Voziš ga npr. 1200-1300 obrtaja i daš gasa, ništa se ne dešava i onda odjednom auto vuče kao ludo...kod cr-a auto je taj prelaz ugodnije riješen, ali i pd mašine se voze, nakon sto kilometara uđeš i štos i nema problema.

tiranosaur
08-09-2010, 08:33 PM
stariji modeli do 2001 godine su 90 i 110 ks sa tim starijim sistemom
od 2001 nadalje 101 ks, 131 ks, 150ks sa PD sistemom

Ma nije neugodno uopšte, samo se osjeti tzv. turbo rupa. Voziš ga npr. 1200-1300 obrtaja i daš gasa, ništa se ne dešava i onda odjednom auto vuče kao ludo...kod cr-a auto je taj prelaz ugodnije riješen, ali i pd mašine se voze, nakon sto kilometara uđeš i štos i nema problema.

aha ok thx

mislio sam zamjeniti svog benzinca za dizelasem pa me zanima 1.9 TDI u rasponu od 74 kw do 96 kw sa PD sistemom

moj prvi skok u svijet dizela pomalo sam nesiguran neznam sta me ceka

jos nisam nacist koji g 4 uzeti sa kojim motorom izabrati oni FSI opet vise trose od TDI koliko sam ja vidio nezma da li sam u pravu

8mls
09-09-2010, 12:17 AM
Najbolji izbor (po mom ličnom mišljenju) je 1.6 ili 1.8 Turbo benzin.
Teško je naći dobrog TDI-ja, da je prešao do 200.000 km stvarnih a da je na prodaju, a kada se i prodaje cijene su ogromne. Jesu dobri, ali i dobro koštaju, auto staro 10 godina 12-13 hiljada maraka da išta valja.

tiranosaur
09-09-2010, 01:35 AM
Najbolji izbor (po mom ličnom mišljenju) je 1.6 ili 1.8 Turbo benzin.
Teško je naći dobrog TDI-ja, da je prešao do 200.000 km stvarnih a da je na prodaju, a kada se i prodaje cijene su ogromne. Jesu dobri, ali i dobro koštaju, auto staro 10 godina 12-13 hiljada maraka da išta valja.

slazem se sa tobom u jednom a to da su skupi 9 godina star auto u njemackoj sa automackom klimom 4 vrata esp 1.9tdi 130 konja kosta oko 5000 €

cekam da se uvede ova euro 3 norma pa onda uzeti

samo neznam koliko je carina i troskovi carine znam da PDV ide na procjenu auta + carina na sve to 17 %

jel carina oko 12 % ili zna neko tacno a kako se troskovi carine vode jel prije pdv ili poslje

Toooka
09-09-2010, 12:48 PM
slazem se sa tobom u jednom a to da su skupi 9 godina star auto u njemackoj sa automackom klimom 4 vrata esp 1.9tdi 130 konja kosta oko 5000 €

cekam da se uvede ova euro 3 norma pa onda uzeti

samo neznam koliko je carina i troskovi carine znam da PDV ide na procjenu auta + carina na sve to 17 %

jel carina oko 12 % ili zna neko tacno a kako se troskovi carine vode jel prije pdv ili poslje

Dok platiš poreze carinu i registraciju, opet će te skoro isto doći. Ako nađeš vozilo 5000 eura to ti je skoro 10000 KM carina ti nije ispod 1500 KM i opet računaj, a nahodat ćeš se dok to sve završiš. Možda uspiješ koju stotku uštedit, ali opet kažem možda...

8mls
09-09-2010, 01:50 PM
Davanja su ispod 30%, sad ne znam da li će šta mijenjati kad se uvede euro 3.

najsic
09-09-2010, 07:36 PM
Kod mene je Golf IV 2003. godiste i PD je.Nema turbo rupe(bar je ja nisam osjetio).Od mehanicara u ovlastenim servisima sam cuo da je prednost PD-a u tome sto je manje osjetljiv na kvalitet goriva (svi znamo kakav je kvalitet kod nas) i sto malo manje trosi.

NidjeVeze
11-09-2010, 08:19 AM
stariji modeli do 2001 godine su 90 i 110 ks sa tim starijim sistemom
od 2001 nadalje 101 ks, 131 ks, 150ks sa PD sistemom

Ma nije neugodno uopšte, samo se osjeti tzv. turbo rupa. Voziš ga npr. 1200-1300 obrtaja i daš gasa, ništa se ne dešava i onda odjednom auto vuče kao ludo...kod cr-a auto je taj prelaz ugodnije riješen, ali i pd mašine se voze, nakon sto kilometara uđeš i štos i nema problema.


Nisi u pravu,već baš naprotiv.Motori sa PD ubrizgavanjem su motori koji linearno razvijaju snagu i kod njih haman pa i nema te tzv. turbo rupe u odnosu kad bi se gledali CR motori .
Mane PD motora su što znaju biti bučni,i u zavisnosti od serije dizne znaju biti problematični.Prednosti su što su eksplozivniji i može se više snage izvući.
CR motori imaju tiši u uglađeniji rad,tako da npr. kod novih VW i AUDI vozila nikad ne bi rekli da se vozite u dizelu...

mb73
11-09-2010, 11:41 AM
ja ni neznam koji mi je motor u golf 6,znam da je zadnje generacije,1,6 tdi.
nema klasicne pumpe za gorivo nego su specijalne dizne kojim upravlja kompijuter auta.e sad da li je to CR il pumpa D. il nesto trece najnovije nisam se raspitivo,ako tko zna dobro bi mi dosla koja informacija,trazio sam po netu al ne nadzoh nista sto bi me detaljnije informisalo.

OXIDO88
12-09-2010, 02:59 PM
slazem se sa tobom u jednom a to da su skupi 9 godina star auto u njemackoj sa automackom klimom 4 vrata esp 1.9tdi 130 konja kosta oko 5000 €

cekam da se uvede ova euro 3 norma pa onda uzeti

samo neznam koliko je carina i troskovi carine znam da PDV ide na procjenu auta + carina na sve to 17 %

jel carina oko 12 % ili zna neko tacno a kako se troskovi carine vode jel prije pdv ili poslje

na vozilo koje dovuces iz vana, prvo ti odrade carinu na katalosku vrijednost vozila (dakle ne onu koju si ti platio) a nakon toga na svu tu vrijednos ti uracunaju porez, tako da te carina + porez izadju oko 30-32 %...zatim dok svu papirologiju izganjas...zna se oduziti na par dana...a i izvozaju te pravo...
eh sad ako imas nekog svog u tim vodama, moze se sve zavrsiti za jedan dan, od papira, tehnickog, cak i registracije... sretno sa uzimanjem vozila,i sa bilo kojim novijim TDI-om se neces pokajati... :car1:

Sedin_
12-09-2010, 10:36 PM
ja ni neznam koji mi je motor u golf 6,znam da je zadnje generacije,1,6 tdi.
nema klasicne pumpe za gorivo nego su specijalne dizne kojim upravlja kompijuter auta.e sad da li je to CR il pumpa D. il nesto trece najnovije nisam se raspitivo,ako tko zna dobro bi mi dosla koja informacija,trazio sam po netu al ne nadzoh nista sto bi me detaljnije informisalo.

Imas dizne kao i na petici.:D

8mls
12-09-2010, 10:45 PM
@nidjeveze
upravu sam,
a prednost common raila je i u manjoj proizvodnji određenih štetnih čestica, dakle može da zadovolji i najnovije ekološke norme.

tiranosaur
12-09-2010, 11:10 PM
Dok platiš poreze carinu i registraciju, opet će te skoro isto doći. Ako nađeš vozilo 5000 eura to ti je skoro 10000 KM carina ti nije ispod 1500 KM i opet računaj, a nahodat ćeš se dok to sve završiš. Možda uspiješ koju stotku uštedit, ali opet kažem možda...


prednost je sto auto nije vozana bo bosanski cestama rupa i jama i sto je bolje gorivo u eu i auta su servisirana vecinom dobro





na vozilo koje dovuces iz vana, prvo ti odrade carinu na katalosku vrijednost vozila (dakle ne onu koju si ti platio) a nakon toga na svu tu vrijednos ti uracunaju porez, tako da te carina + porez izadju oko 30-32 %...zatim dok svu papirologiju izganjas...zna se oduziti na par dana...a i izvozaju te pravo...
eh sad ako imas nekog svog u tim vodama, moze se sve zavrsiti za jedan dan, od papira, tehnickog, cak i registracije... sretno sa uzimanjem vozila,i sa bilo kojim novijim TDI-om se neces pokajati... :car1:



jos ne uzimam moram vidjeti kako sta ide davno sam uvezao auto iz austrije sad su procedure drugacije sigurno

najvise me brine da ne naletim na nesto lose nisam neki poznavalac mehanike znam ono sto me zanimalo vrlo povrsinski

ali kad pogledam u gradu ili u gradovima u kojima sam haman svake sedmice vidim samo TDI dobro ne bukvalno ali 80 %

raspitivao sam se pomalo kod svercera ali i oni traze svoj dio kolaca

jackoba
29-09-2010, 10:02 AM
vozm PD motor 1,9 nekoliko godina, tačnije 3,5 god. i 46.000 km, do sada bez problema. Turbo rupu navedeni motor nema, s tim da je jako eksplozivan u rasponu između 2000 / 2500 obrtaja, što će reći da daje maksimalna odziv na stiskanje gasa u tom području rada. Potrošnja je umjerena, grad 7 - 8 litara,otvorena vožnja 4,5 litara, kombinovano 6,5 litara. Od mana bih istakao nesto bučniji i grublji rad, pogotovu hladnog motora i tu bi se spisak nedostatak i završio. Zgodno je znati da je kod ovog motora predviđeni veliki servis zakazan tek na 130.000 km, extra. Po meni prednosti common CR sistema u odnosu na PD motore, jesu taj tiši rad i ravnomjernije raspoređena snaga motora, nesto poput atmosferskih benzinaca, ali ako želite osjetiti snagu motora tu je PD. Prelazak VW i audija sa PD na na CR nije nista drugo do ekonomska računica. Proizvodnja motora sa PD sistemom je dosta komplikovanija i skuplja u odnosu na CR motore, tako da je ugradnja tako skupih motora neopravdana, u odnosu na konkurentnost samog automobila na tržištu.
Dakle ako biraš biraj PD.
Nadalje, uvoz automobila iz EU neka bude zadnja opcija. sem ako kupovina nije lična sa dovoljno vremena u obilasku i traženju vozilice. Preko neta, auto kuća i ostalih trgovaca nikako iz okruglo 1000 razloga.
U BiH već postoji dovoljno veliko tržište polovnih automobila kupljenih u našim salonima, sa provjerenom historijom, servisima, kilometrima i ostalim. Zasto tražiti automobile za koje neznate, koliko su imali vlasnika, koliko kilometara, jesu li ukradeni, udareni i sl. Ako otvorite mobile de ili auto scout, izvjesno ćete primjetiti da su cijene automobila puno više u odnosu na ponudu naših trgovaca i auto-kuća koje se bave prodajom takvih automobila, pitajte se zasto je to tako?
Dakle preporuka, PD motor, kao i domaća kupnja, jer manje vjerovatno da će ti prilikom registracije automobila neko saopštiti da tvoj automobil ima brata blizanca koji živi negdje u EU, da ćeš se začuditi što ti je novi auto umoran jer mu piše da ima tek 150000 km, a zapravo to je 4x manje nego što jeste, da od silne opreme se možeš osloniti samo na pojas za vezanje, da od 10 air bags radi samo jedan i to onaj za koljena vozača, da dobiješ servisnu knjižicu koju je trgovac kupio za 100 KM sa svim upisanim redovnim servisima, da imaš tri sloja farbe i četiri slojka laka...
I da, argumentacija da su uvozni automobilu bolje očuvani nego domaći prosto nije tačna, iz razloga što svoj vijek proved na autocesti, a na autocesti se vozi skoro pa u najvećem režimu rada motora, tj, na njegovoj krjanjoj granici, a krajnja granica za motore od 100-njak konjski snaga i jeste 140-160 KM/h i tako 400 000 km. magistrale i lokalne saobraćajnice nisu ništa bolje od naših, pogotovu u Belgiji ili Holandiji odakle i dolazi najviše polovnjaka. eto...tako..

Puko_sam
02-11-2010, 06:34 PM
PD (pumpe duse) vs. CR (common rail)

Jedna od modernih tehnologija koja nije imala svoje sljedbenike bila je VW-ova PD (punpa - brizgaljka), tehnologija izravnog ubrizgavanja goriva. Nju su donedavno rabili svi četverocilindrični dizel motori razvijeni unutar VW grupe, a predstavljena je 1998. godine rao revolucionarna. Omogućavala je visoke tlakove ubrizgavanja goriva, tiši rad u odnosu na starije dizelaše, veću učinkovitost motora i bolje performanse. U isto vrijeme i Alfa Romeo komercijalizira CR (common rail) tehnologiju izravnog ubrizgavanja goriva pod visokim tlakom iz zajedničkog sabirnika i u njoj konkurencija vidi ideju koju valja slijediti.
CR (common rail) motori su se tako pokazali tiši, uglađeniji u radu, lakše su ispunjavali sve zahtjevnije ekološke norme, tako da je jedina prednost PD (punpa - brizgaljka) motora ostala u nešto nižoj potrošnji upravo zbog korištenja visokog tlaka kod ubrizgavanja goriva. Danas gotovo da nema modernog dizel motora koji ne koristi CR tehnologiju, samo što ih susrećemo pod raznim nazivima (HDi, CRDi, CDTi, dCi, CDI...). VW je forsirao PD motore i čak sa Siemensom otvorio 240 milijuna eura vrijednu tvornicu za proizvodnju PD komponenti, ali zahtjevi tržišta i ekologije su presudili. PD odlazi u povijest, a od 2007. godine VW počinje proizvoditi novu generaciju dizel motora s CR tehnologijom.

Ne znam gdje sam to nasao, uglavnom nisu moje rijeci xD