+ Reply to Thread
Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Prikaz rezultata 1 do 10 od 16

Diskusija: Prvo slovo imena određuje kakvi ste u seksu

Standardno Prvo slovo imena određuje kakvi ste u seksu

Da prenesem jednu temu sa enigme

Igra: prvo slovo imena određuje kakvi ste u seksu

Evo malo zabave: Prema nekim studijama, seksualni identitet se skriva u prvom slovu imena. Kako vam se čini? Ima li istine u ovome? Nadam se da svi znate engleski, i da se ne zovete Njegoš ili Džasmin .
    Ako nekome ime počinje sa slovom S, neka prevede i za mene, ja natucam njemački i ruski

-A- You are not particularly romantic, but you are interested in action. You mean business. With you, what you see is what you get. You have no patience for flirting and can't be bothered with someone who is trying to be coy, cute, demure, and subtly enticing. You are an up front person. When it comes to sex, its action that counts not obscure hints. Your mate's physical attractiveness is important to you. You find the chase and challenge of the "hunt" invigorating. You are passionate and sexual as well as being much more adventurous than you appear; however, you do not go around advertising these qualities. Your physical needs are your primary concern. </SPAN>

-B- You give off vibes of lazy sensuality. You enjoy being romanced, wined, and dined. You are very happy to receive gifts as a statement of the affection of your lover. You want to be pampered and know how to pamper your mate. You are private in your statement of endearments and particularly when it comes to lovemaking. You will hold off until everything meets with your approval. You can control your appetite and abstain from sex if need be. You require new sensations and experiences. You are willing to experiment.

-C- You are a very social individual, and it is important to you to have a relationship. You require closeness and togetherness. You must be able to talk to your sex partner before, during, and after. You want the object of your affection to be socially acceptable and good looking. You see your lover as a friend and companion. You are very sexual and sensual, needing someone to appreciate and almost worship you. When this cannot be achieved, you have the ability to go for long periods without sexual activity. You are an expert at controlling your desires and doing without.

-D- Once you get it into your head that you want someone, you move full steam ahead in pursuit. You do not give up your quest easily. You are nurturing and caring, if someone has a problem, this turns you on. You are highly sexual, passionate, loyal, and intense in your involvement, sometimes possessive and jealous. Sex to you is a pleasure to be enjoyed. You are stimulated by the eccentric and unusual, having a free and open.

-E- Your greatest need is to talk. If your date is not a good listener, you have trouble relating. A person must be intellectually stimulating or you are not interested sexually. You need a friend for a lover and a companion for a bedmate. You hate disharmony and disruption, but you do enjoy a good argument once in a while it seems to stir things up. You flirt a lot, for the challenge is more important than the sexual act for you, but once you give your heart away, you are uncompromisingly loyal. When you don't have a good lover to fall asleep with, you will fall asleep with a good book. (Sometimes, in fact, you prefer a good book.)

-F- You are idealistic and romantic, putting your lover on a pedestal. You look for the very best mate you can find. You are a flirt, yet once committed, you are very loyal. You are sensuous, sexual, and privately passionate. Publicly, you can be showy, extravagant, and gallant. You are born romantic. Dramatic love scenes are your favorite fantasy pastime. You can be a very generous lover.

-G- You are fastidious, seeking perfection within yourself and your lover. You respond to a lover who is your intellectual equal or superior, and one who can enhance your status. You are sensuous and know how to reach the peak of erotic stimulation, because you work at it meticulously. You can be extremely active sexually that is, when you find the time. Your duties and responsibilities take precedence over everything else. You may have difficulty getting emotionally close to a lover, but no trouble getting close sexually.

-H- You seek a mate who can enhance your reputation and earning ability. You will be very generous to your lover once you have attained a commitment. Your gifts are actually an investment in your partner. Before the commitment, though, you tend to be frugal in your spending and dating habits and equally cautious in your sexual involvement. You are a sensual and patient lover.

-I- You have a great need to be loved, appreciated...Even worshipped. You enjoy luxury, sensuality, and pleasures of the flesh. You look for lovers who know what they are doing. You are not interested in an amateur, unless that amateur wants a tutor. You are fussy and exacting about having your desires satisfied. You are willing to experiment and try new modes of sexual statement. You bore easily and thus require sexual adventure and change. You are more sensual than sexual, but you are sometimes downright lustful.

-J- You can be very romantic, attached to the glamour of love. Having a partner is of paramount importance to you. You are free in your statement of love and are willing to take chances, try new sexual experiences and partners, provided it's all in good taste. Brains turn you on. You must feel that your partner is intellectually stimulating, otherwise you will find it difficult to sustain the relationship. You require loving, cuddling, wining and dining to know that you're being appreciated.

-K- You are totally f**king marvelous!

-L- You are very romantic, idealistic, and somehow you believe that to love means to suffer. You wind up serving your mate or attracting people who have unusual troubles. You see yourself as your lover's savior.... You are sincere, passionate, lustful, and dreamy. You can't help falling in love. You fantasize and get turned on by movies and magazines. You do not tell others of this secret life, nor of your sexual fantasies.

-M- You are emotional and intense. When involved in a relationship, you throw your entire being into it. Nothing stops you; there are no holds barred. You are all consuming and crave someone who is equally passionate and intense. You believe in total sexual freedom. You are willing to try anything and everything. Your supply of sexual energy is inexhaustible. You also enjoy mothering your mate.

-N- You are crap in bed.

-O- You are very interested in sexual activities yet secretive and shy about your desires. You ! can re-channel much of your sexual energy into making money and/or seeking power. You can easily have extended periods of celibacy. You are a passionate, compassionate, sexual lover, requiring the same qualities from your mate. Sex is serious business; thus you demand intensity diversity, and are willing to try anything or anyone. Sometimes your passions turn to possessiveness, which must be kept in check.

-P- You are very conscious of social proprieties. You wouldn't think of doing anything that might harm your image or reputation. Appearances count, therefore, you require a good-looking partner. You also require an intelligent partner. Oddly enough, you may view your partner as your enemy; a good fight stimulates those sex vibes. You are relatively free of sexual hang-ups. You are willing to experiment and try new ways of doing things. You are very social and sensual; you enjoy flirting and need a good deal of physical gratification.

-Q- You require constant activity and stimulation. You have tremendous physical energy. It is not easy for a partner to keep up with you, sexually or otherwise. You are an enthusiastic lover and tend to be attracted to people of other ethnic groups. You need romance, hearts and flowers, and lots of conversation to turn you on and keep you going.

-R- You are a no-nonsense, action-oriented individual. You need someone who can keep pace with you and who is your intellectual equal the smarter the better. You are turned on more quickly by a great mind than by a great body. However, physical attractiveness is very important to you. You have to be proud of your partner. You are privately very sexy, but you do not beg, you are willing to serve as teacher. Sex is important; you can be a very demanding playmate.

-S- You are secretive, self-contained, and shy. You are very sexy, sensual and passionate, but you do not let on to this. Only in intimate privacy will this past of your nature reveal itself. When it gets down to the nitty-gritty, you are an expert. You know all the little tricks of the trade, can play any role or any game, and take your love life very seriously. You don't fool around. You have the patience to wait for the right person to come along.

-T- You are very sensitive, private, and sexually passive; you like a partner who takes the lead. Music, soft lights and romantic thoughts turn you on. You fantasize but do not tend to fall in and out of love easily. When in love, you are romantic, idealistic, mushy and extremely intense. You enjoy having your senses and your feeling as stimulated, titillated, and teased. You are a great flirt. You can make your relationships fit your dreams, often times all in your own head.

-U- You are enthusiastic and idealistic when in love. When not in love, you are in love with love, always looking for someone to adore. You see romance as a challenge. You are a roamer and need adventure, excitement, and freedom. You deal in potential relationships. You enjoy giving gifts and enjoy seeing your mate looking good. Your sex drive is strong and you desire instant gratification. You are willing to put your partner's pleasures above your own.

-V- You are individualistic, and you need freedom, space, and excitement. You wait until you know someone well before committing yourself. Knowing someone means psyching him out. You feel a need to get into his head to see what makes him tick. You are attracted to eccentric types. Often there is an age difference between you and your lover. You respond to danger, thrills and suspense. The gay scene turns you on even though you yourself may not be a participant.

-W- You are very proud, determined, and you refuse to take no for an answer when pursuing love. Your ego is at stake. You are romantic, idealistic and often in love with love itself, not seeing your partner as he or she really is. You feel deeply and throw all of yourself into your relationships. Nothing is too good for your lover. You enjoy playing love games.

-X- You need constant stimulation because you bore quickly. You can handle more than one relationship at a time with ease. You can't shut off your mind. You talk while you make love. You can have the greatest love! affairs, all by yourself, in your own head.

-Y- You are sexual, sensual, and very independent. If you can't have it your way, you will forgo the whole thing. You want to control your relationships, which doesn't always work out too well. You respond to physical stimulation, enjoy necking and spending hours just touching, feeling and exploring. However, if you can spend your time making money, you will give up the pleasures of the flesh for the moment. You need to prove to yourself and your partner what a great lover you are. You want feedback on your performance. You are an open, stimulating, romantic bedmate.

-Z- For you, it is business before pleasure. If you are in any way bothered by career, business, or money concerns, you find it very hard to relax and get into the mood. You can be romantically idealistic! to a fault and are capable of much sensuality. But you never lose control of your emotions. You are very careful and cautious before you give your heart away and your body, for that matter. Once you make the commitment, though, you stick like glue.
    Neprijatelji mojih prijatelja su i moji neprijatelji

Godina

Standardno

-V- You are individualistic, and you need freedom, space, and excitement. You wait until you know someone well before committing yourself. Knowing someone means psyching him out. You feel a need to get into his head to see what makes him tick. You are attracted to eccentric types. Often there is an age difference between you and your lover. You respond to danger, thrills and suspense. The gay scene turns you on even though you yourself may not be a participant.
    Ovo niđe veze, a to koliko me uzbuđuju, da ih ne mogu smisliti očima, niti ih viditi.

I N F O R M A T I C A R tiranosaur's Avatar

Standardno

-A- Niste posebno romantičan, ali ste zainteresirani za akciju. Misliš poslovanja. S tobom, ono što vidite je ono što dobijete. Nemate strpljenja za koketiranje i ne može se gnjaviti s nekim tko pokušava biti skroman, slatka, stidljiv, i suptilno mami. Vi ste se ispred osobe. Kada je riječ o seksu, svojim djelovanjem da se broji ne prekrije savjete. Vaš drug je fizičke privlačnosti je važno za vas. Možete pronaći i potjerati izazov "lov" osnažujući. Vi ste strastveni i seksualne, kao i da puno više avanturističkog nego što se, međutim, ne ide okolo oglašavanje ove kvalitete. Vaše fizičke potrebe su vaša primarna briga.

-B-Vi dati off vibre lijeni senzualnosti. Možete uživati bitak romanced, wined, i večerao. Vi ste vrlo sretan da primi darove kao izjavu ljubavi svog ljubavnika. Vi želite biti pampered i znaju kako razmaziti svog partnera. Vi ste privatna u vašem izvještaju o endearments, a posebno kada je u pitanju vođenje ljubavi. Vi ćete odlagati dok se sve ne sastaje s Vašim odobrenjem. Vi možete kontrolirati svoj apetit i suzdržati od seksa, ako treba. Trebate nove senzacije i iskustva. Vi ste spremni eksperimentirati.

-C-Vi ste vrlo društveni pojedinca, a to je važno za vas da imate odnos. Trebate bliskosti i zajedništva. Morate biti u mogućnosti razgovarati sa svojim seksualnog partnera prije, tijekom i poslije. Želite objekt svoje ljubavi da bude društveno prihvatljivo i dobro izgleda. Možete vidjeti svoj ljubavnik kao prijatelj i pratilac. Vi ste jako seksualno i senzualno, trebaju nekoga tko će cijeniti i gotovo vas obožavati. Kada se to ne može postići, imate mogućnost ići na duže vrijeme bez seksualne aktivnosti. Vi ste stručnjak u kontroli vaše želje i radi bez.

-D-Nakon što ste ga dobili u glavu da trebaš nekoga, krećete punom parom naprijed u potrazi. Vi ne odustati vaš zadatak lako. Vi ste njegovanja i brige, ako netko ima problema, ovaj vas uzbuđuje. Vi ste vrlo seksualne, strastven, vjeran, i intenzivnije u vaš angažman, ponekad posesivne i ljubomorne. Seks vam je zadovoljstvo da se uživa. Ti su stimulirana od strane ekscentričnim i neobične, nakon što je slobodan i otvoren.

-E-Vaša najveća potreba je da razgovaraju. Ako je vaš datum nije dobar slušatelj, imate problema u vezi. Osoba mora biti intelektualno poticajno, ili vas ne zanima seksualno. Trebate prijatelj ljubavnik i pratilac za bedmate. Vi mrzim nesklada i poremećaja, ali vi uživati dobar argument jednom u neko vrijeme, čini se da promiješati stvari. Vi koketirati puno, za izazov je važniji od seksualnog čina za vas, ali jednom kada dati svoje srce daleko, ti si beskompromisno vjerna. Kad nemate dobar ljubavnik da zaspi s, od vas će zaspati uz dobru knjigu. (Ponekad se, u stvari, želite dobru knjigu.)

-F-Ti si idealist i romantičan, stavljajuci svoje ljubavnik na pijedestal. Možete tražiti najbolje drug možete pronaći. Vi ste koketirati, ali kada počinio, te su vrlo odani. Vi ste čulni, spolni, i privatno strastveni. Javno, možete biti upadljiv, neobičan, i otmjen. Vi ste rođeni romantičan. Dramski ljubavne scene su svoje omiljene fantazija razbibriga. Možete biti vrlo velikodušan ljubavnik.

-G-Ti si gadljiv, tražeći savršenstvo unutar vas i vašeg ljubavnika. Možete odgovoriti na ljubavnika koji je tvoj intelektualni jednak ili nadređeni, a onaj koji može poboljšati svoj status. Vi ste čulni i znaju kako doći do vrha erotske stimulacije, jer vam na tome raditi studiozno. Možete biti vrlo aktivna seksualno to jest, kada ćete naći vremena. Svoje dužnosti i odgovornosti imaju prednost nad sve ostalo. Vi svibanj imati poteškoća uzimajući emotivno blizu ljubavnik, ali nikakvih problema uzimajući u blizini seksualno.

-H-Možete tražiti drug koji može poboljšati svoj ugled i sposobnost zarade. Vi ćete biti vrlo velikodušni na vašeg ljubavnika nakon što su stekli opredjeljenje. Vaši darovi su zapravo ulaganje u svog partnera. Prije nego opredjeljenje, međutim, imaju tendenciju da se bude štedljiv u potrošnji i iz navike i jednako oprezni u seksualni odnos. Vi ste senzualna i pacijenta ljubavnika.

-I-Vi imate veliku potrebu biti voljen, cijenjen ... čak obožavanja. Možete uživati u luksuz, senzualnosti i užicima tijela. Ste u potrazi za ljubitelje koji znaju što rade. Niste zainteresirani za amaterski, osim ako to amaterski želi tutor. Vi ste nemiran i zahtjevan o da vaše želje zadovoljni. Vi ste spremni eksperimentirati i probati nove načine seksualnog izjave. Vi rodila jednostavno i stoga zahtijevaju seksualne avanture i promijeniti. Vi ste više nego senzualna seksualno, ali su ponekad stvarno požudan.

-J-Možete biti vrlo romantičan, u prilogu čar ljubavi. Nakon što je partner je od najveće važnosti za vas. Vi ste slobodni u svom izvještaju o ljubavi i da su spremni riskirati, pokušajte novim seksualnim iskustvima i partneri, pod uvjetom da je sve u dobrom ukusu. Mozak vam uključite. Morate osjećati da je vaš partner intelektualno je poticajna, inače naći ćete ga teško održati vezu. Vam je potrebna ljubav, cuddling, wining i ručavanje znati da ste se poštovati.

-K-Vi ste potpuno f ** king čudo!

-L-Ti si vrlo romantičan, idealistički, a nekako vam vjerujem da je ljubav znači trpjeti. Vi naviti posluživanje vašeg partnera ili privlačilo ljude koji imaju neobične nevolje. Vi vidite sebe kao ljubavnika spasitelj .... Vi ste iskreni, strastveni, požudan, i sanjive. Ne možete pomoći, pada u ljubavi. Vi fantazirati i dobiti uključen po filmovima i časopisima. Vi ne reći drugima o ovoj tajni život, ni svoje seksualne fantazije.

-M-Ti si emocionalni i intenzivne. Kada su uključeni u odnos, možete baciti cijelim svojim bićem u nju. Ništa što zaustavlja, nema zadržavanja zabranjen. Vi ste sve trajati i žude za nekoga tko je jednako strastvena i intenzivna. Vi vjerujete u ukupnom seksualnu slobodu. Vi ste spremni probati sve i svašta. Vaše ponude seksualne energije je neiscrpan. Također, uživajte u majčinstvu vašeg partnera.

-N-Ti si govno u krevetu.

-O-ste vrlo zainteresirani za seksualne aktivnosti, ali i tajnovit sramiti vaše želje. Vi! mogu re-kanal mnogo svoje seksualne energije u zarađivati novac i / ili tražeći moć. Na jednostavan način možete imati dulje od celibata. Vi ste strastveni, suosjećajan, seksualne ljubavnik, koji zahtijevaju iste kvalitete od svog partnera. Seks je ozbiljan posao, tako da se potražnja intenzitet raznolikosti, te su spremni probati bilo što ili bilo tko. Ponekad svoje strasti obratiti posesivnosti, koja mora biti u provjeri.

-P-Vi ste vrlo svjesni socijalnih svojstava. Vi ne mislite da bi radi ništa što bi moglo naškoditi Vaše slike ili ugled. Nastupi računati, dakle, trebate dobro izgleda partnera. Također zahtijevaju inteligentni partner. Čudnovato dovoljno, možete pogledati svog partnera kao i vaš neprijatelj, dobra borba stimulira one seks vibre. Vi ste relativno slobodan od seksualnog hang-up prozora. Vi ste spremni eksperimentirati i probati nove načine obavljanja stvari. Vi ste vrlo društveni i senzualan, da ćete uživati koketiranje i treba dosta fizičkog zadovoljstva.

-Q-Vi zahtijevaju stalnu aktivnost i stimulacija. Imate ogromnu fizičku energiju. To nije lako za partnera kako bi se s vama, seksualno ili na drugi način. Vi ste oduševljeni ljubitelj i imaju tendenciju da se privlače ljude iz drugih etničkih skupina. Trebate romantiku, srca i cvjetove, i puno razgovora da vam uključivanje i vas ide.

-R-Vi ste ne-gluposti, usmjerene ka djelovanju pojedinca. Trebate nekoga tko može držati korak s vama i koji je tvoj intelektualni jednak pametnije i bolje. Vi ste uključen brže veliki um nego veliko tijelo. Međutim, fizička privlačnost je jako važno za vas. Morate biti ponosni na vašeg partnera. Vi ste privatno vrlo seksi, ali ne molim, vi ste spremni da služe kao učitelj. Seks je važan, možete biti vrlo zahtjevan partner.

-S-Ti si tajanstven, self-sadržane, i sramežljivi. Vi ste vrlo seksi, senzualan i strastven, ali ne pustiti na to. Samo u intimnom privatnost će ovaj mimo svoje prirode sama otkriti. Kada se dobiva dolje to gnjidama istrajan-, vi ste stručnjak. Znate svi mali trikovi o trgovini, može igrati bilo kakvu ulogu, ili bilo koje igre, i uzeti svoj ljubavni život vrlo ozbiljno. Vi ne budala okolo. Vi imati strpljenja čekati za pravu osobu da se zajedno.

-T-Vi ste veoma osjetljivi, privatnim i seksualno pasivni, ti kao partner koji preuzima vodstvo. Glazba, meke svjetla i romantične misli okrenuti ste na. Vi fantazirati, ali ne imaju tendenciju da pada i iz ljubavi lako. Kada su u ljubavi, ti si romantičan, idealistički, sentimentalan i izrazito intenzivne. Možete uživati vlasništvo vaša osjetila i vaš osjećaj kao stimulirana, titillated, i zadirkivali. Vi ste veliki flert. Možete napraviti svoj odnos stane svoje snove, često puta sve u svoje vlastite glave.

-U-Ti su oduševljeni i idealistički kada je u ljubavi. Kad nije u ljubavi, vi ste u ljubavi s ljubavlju, uvijek u potrazi za nekoga da obožavaju. Vidite romantika kao izazov. Ti si putnik i potreba avanture, uzbuđenja, i slobodu. Možete nositi u potencijal odnosa. Možete uživati u davanju dara i uživati gledajući svog partnera traže dobar. Vaš seksualni nagon je jak i želiš instant zadovoljenje. Vi ste spremni da stavite vaš partner's užitke iznad svoje vlastite.

-V-Ti si individualistički, a vi trebate slobodu, prostor, i uzbuđenja. Možete čekati dok vi znate nekoga dobro prije nego što se čine. Poznavajući ga netko znaci psyching van. Možete osjetiti potrebu da se u glavu da vidi što ga čini krpelj. Vi ste privlači ekscentrične vrste. Često je razlika u godinama između vas i vašeg ljubavnika. Možete odgovoriti na opasnost, uzbuđenje i neizvjesnost. Gay scena vas uzbuđuje, iako ste svibanj ne biti sudionik.

-W-Vi ste vrlo ponosni, određuje, a odbijaju da se ne za odgovor kada se provodi ljubav. Tvoj ego je u pitanju. Vi ste romantični, idealistički i često u ljubavi sa samim sobom ljubav, a ne vidjeti svog partnera kao što je on ili ona doista jest. Vi osjećate duboko i baciti sve od sebe u vašim odnosima. Ništa nije previše dobro za vaš ljubavnik. Možete uživati igrajući igre ljubavi.

-X-Morate konstantna stimulacija jer ste brzo rodila. Možete obraditi više od jednog odnosa u isto vrijeme s lakoćom. Ne možete isključiti vaš um. Možete razgovarati dok vodite ljubav. Možete imati najveća ljubav! poslove, po sebi, u svoj glavi.

-Y-Vi ste seksualno, senzualna, neovisna i vrlo. Ako ne možete imati svoj put, od vas će prethoditi cijelu stvar. Želite li kontrolirati svoje odnose, koji ne uvijek rade previše dobro. Možete odgovoriti na fizičku stimulaciju, uživajte ljubakanje i provodeći sate samo dodirivanje, osjećaj i istraživati. Međutim, ako možete potrošiti svoje vrijeme zarađivati novac, od vas će odustati užicima tijela za trenutak. Morate dokazati da se i vaš partner što je veliki zaljubljenik ste. Želite li povratne informacije o svoje performanse. Vi ste otvoreni, stimulativni, romantične bedmate.

-Z-Za tebe, to je posao prije zadovoljstva. Ako ste na bilo koji način smeta karijeru, posao, ili novac brige, naći ćete ga vrlo teško da se opustite i ući u raspoloženje. Možete biti romantično idealističkim! do kvara i sposobni su mnogo senzualnosti. No, nikada nećete izgubiti kontrolu nad svojim emocijama. Vi ste vrlo oprezni i oprezna prije nego što daju svoje srce daleko i svoje tijelo, za taj tvar. Nakon što napravite opredjeljenje, ipak, vi držati kao ljepilo.

92% mladih sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu muziku kopiraj si ovo u potpis.

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tešku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.

Standardno

Prevod je za oplakat, o Google. =)

Kada se dobiva dolje to gnjidama istrajan-, vi ste stručnjak.

Banovan/a

Standardno

-K- You are totally f**king marvelous!
    I knew it.

šibicar
    Godina

Standardno

-E- Your greatest need is to talk. If your date is not a good listener, you have trouble relating. A person must be intellectually stimulating or you are not interested sexually. You need a friend for a lover and a companion for a bedmate. You hate disharmony and disruption, but you do enjoy a good argument once in a while it seems to stir things up. You flirt a lot, for the challenge is more important than the sexual act for you, but once you give your heart away, you are uncompromisingly loyal. When you don't have a good lover to fall asleep with, you will fall asleep with a good book. (Sometimes, in fact, you prefer a good book.)

I N F O R M A T I C A R tiranosaur's Avatar

Standardno

Citat Prvi postavio Soleil Pregledaj poruku
    Prevod je za oplakat, o Google. =)

daj sta das bollje ista nego nista IDEMO SVI NA

92% mladih sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu muziku kopiraj si ovo u potpis.

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tešku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.

Standardno

a jebem mu slovo N...haj sto su me sasrali, mogli su jos vise napisati LOL

Standardno

"-P-Vi ste vrlo svjesni socijalnih svojstava. Vi ne mislite da bi radi ništa što bi moglo naškoditi Vaše slike ili ugled. Nastupi računati, dakle, trebate dobro izgleda partnera. Također zahtijevaju inteligentni partner. Čudnovato dovoljno, možete pogledati svog partnera kao i vaš neprijatelj, dobra borba stimulira one seks vibre. Vi ste relativno slobodan od seksualnog hang-up prozora. Vi ste spremni eksperimentirati i probati nove načine obavljanja stvari. Vi ste vrlo društveni i senzualan, da ćete uživati koketiranje i treba dosta fizičkog zadovoljstva."

Pogodak

Standardno

Citat Prvi postavio Debt Pregledaj poruku
    "-P-Vi ste vrlo svjesni socijalnih svojstava. Vi ne mislite da bi radi ništa što bi moglo naškoditi Vaše slike ili ugled. Nastupi računati, dakle, trebate dobro izgleda partnera. Također zahtijevaju inteligentni partner. Čudnovato dovoljno, možete pogledati svog partnera kao i vaš neprijatelj, dobra borba stimulira one seks vibre. Vi ste relativno slobodan od seksualnog hang-up prozora. Vi ste spremni eksperimentirati i probati nove načine obavljanja stvari. Vi ste vrlo društveni i senzualan, da ćete uživati koketiranje i treba dosta fizičkog zadovoljstva."

Pogodak
    ma daaaa, naravno

+ Reply to Thread

Thread Information